mandag den 11. juli 2011

Charleston, South Carolina

South Carolina er varmt og temmelig flot, hotellet er flot og lyserødt ( Mills house hotel) hvis nogen er nysgerrige... Har været på morgenløbetur rundt i den gamle bydel, her mødte jeg kun smilende mennesker der sagde godmorgen og 2 hun påfugle!! som jeg havde umiddelbart svært ved at forholde mig til fordi det er lidt uvist om de kan finde på at angribe folk der prøver at krabbe sig sidelæns forbi dem og mens jeg taler om krabber så spiste vi på Crabhouse , så nu har jeg smagt "Grit" ( majs ting med hvidløg og ost) der ligner cous cous, og lækre crabcakes samt en bid af Jacobs edderkoppe-agtigt-udseende krabbeben (skal ikke forstås som at Jacobs ben er meget røde og fulde af piggede udvækster).Vi har badet i adskillige pools allerede og Maya har nu slugt så meget klor at hun lige har proklameret at hun vil skrive en gyser for børn og den skal hedde " Skyggehajen"! Jeg venter spændt på første kapitel ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar