fredag den 22. juli 2011

We are not messing with texas.

Austin har sandelig budt på en vintagebutik eller 2 samt den største udklædningsbutik jeg har været i (siden Barcelona 2007).Jeg har endnu ikke mødt Sandra Bullock, men skal da gene gå en runde  mere i Congress district og tjekke butikker ud, det er dejligt afstressende ovenpå det chok vi fik i Gator Country. Efter at ejeren havde kastet kokodillebamsen foran os og lavet en crocodile Dundee på den, hilste han venligt på os og fortalte han lavede Gator 911 ( et Tv program - måske på Animal Planet) Vi kommer helt sikkert med i noget skjult kamera fordi vi alle sammen skreg ( altså undtagen Jacob - som brølede chuck Norris agtigt at han nok skulle skære halsen over på den..) Vi fodrede alligatorer , godt forseglet bag et lille hegn og så hvordan de baskede rundt i vandet for at gafle sig nogle små ildelugtende hundekiks, mine fingre lugtede så meget at da jeg havde tørret fingrene af i mine shorts, lugtede jeg om en omvandrende gator-godbid. Maya fik lov at klappe boa slanger , manden der holdte den 4 meter lange albino slange var så flink at fortælle os at den selv kunne komme ud af terrariet hvis den ville og ellers kunne den sagtens smadre glasset . Hun prøvede også at holde en baby alligator - jeg fik lov at holde Calle...Hun blev fotograferet med en lille gator i Florida og  har siden tigget om mere. Jeg kan nu mærke at det er tid til at gøre status over indkøb ( Tulle , jeg ved du er nysgerrig...) 3 neglelakker i suspekte grønlige nuancer, 1 par Nike løbesko ( testet og godkendt) 1 par Steve Madden sandaler og en taske  der var absolut nødvendig da min hvide rygsæk ikke bare får mig til til at ligne en faldskærmsudspringer ( Erik Louw har delvist set noget der) men værst af alt : en  vandringsperson med dagsoppakning... 1 Calvin klein top, 1 Gap top, 1 Urban outfitters top, diverse løbetøj i meget svedtransporterende materiale ( motion er påkrævet på den her ferie, da fadølsindtaget er stort pga varmen...Ja man kan drikke vand men afveksling er også sundt), 1 par Levis, og ca 23 sladderblade , still counting, alle læst og vigtige artikler gemt. ( Mon ikke skolen vil refundere udlæg - da det hele jo er til brug i engelsk undervisningen i øh..  3 klasse)En del bøger er købt og læst og små mærkelige spil til børnene. Vi kører fra Austin i dag og på vejen videre har Jacob lovet mig at vi skal besøge en location fra " Motorsavsmassakren", herligt!!
Her kommer vi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar